Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΠαπαβασιλείου, Χρυσήel
dc.date.accessioned2018-07-18T06:27:47Z-
dc.date.available2018-07-18T06:27:47Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22092-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΤα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. αποτελούσαν τον εκπαιδευτικό θεσμό για τη διάγνωση, την αξιολόγηση και την υποστήριξη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέχρι πρόσφατα, οπότε και ψηφίζεται το νέο σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση των δομών υποστήριξης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. αντικαθίστανται πλέον από το νέο θεσμό των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), αναλαμβάνοντας παλιές και νέες αρμοδιότητες. Στο κλείσιμο, λοιπόν, αυτού του μακροχρόνιου θεσμού, που δημιούργησε στα χρόνια λειτουργίας του προσδοκίες και αντιδράσεις, η παρούσα μελέτη επιχείρησε να διερευνήσει τις απόψεις των ανθρώπων που εμπλέκονταν άμεσα στις διαδικασίες αξιολόγησης, αναφορικά με τις πρακτικές αξιολόγησης, υποστήριξης και συνεργασίας και γενικότερα αναφορικά με τη σημασία και το έργο του φορέα. Η μελέτη σχεδιάστηκε στη βάση της ποιοτικής έρευνας και διεξήχθη μέσω ποιοτικών ημι-δομημένων συνεντεύξεων. Τα ερευνητικά δεδομένα που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις αναλύθηκαν και οργανώθηκαν βάσει της τεχνικής της θεματικής ανάλυσης του περιεχομένου. Συμπερασματικά, οι παρεχόμενες υπηρεσίες του φορέα κρίνονται σημαντικές και μάλιστα βοηθητικές για εκπαιδευτικούς και παιδιά. Εντοπίζονται, όμως, διάφορα προβλήματα στο εσωτερικό του, τα οποία φαίνεται να εκκινούν από την αδράνεια της πολιτείας να ανταποκριθεί στις ανάγκες εξέλιξης του φορέα, και τα οποία επηρεάζουν άμεσα το έργο του και τα αποτελέσματά του. Το νέο σχέδιο νόμου δε φαίνεται να απαντά στις επιτακτικές ανάγκες των υπηρεσιών διάγνωσης, αλλά μάλλον εντείνει το φόρτο εργασίας των υπηρεσιών εξαιτίας των πολλαπλών αρμοδιοτήτων που τους αναθέτει.el
dc.format.extent188el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚΕ.Δ.Δ.Υ.el
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΕκπαιδευτική υποστήριξηel
dc.subjectΠροβληματικέςel
dc.titleΟ υποστηρικτικός ρόλος των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: απόψεις του προσωπικού του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και μάχιμων ειδικών παιδαγωγώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapavasileiouChrysiMsc2018.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons