Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22003
Συγγραφέας: Παυλίδου, Δέσποινα
Τίτλος: Αξιολόγηση ενός LMS (Open eClass) για το μάθημα των αγγλικών σε Γυμνάσιο-Γενικό Λύκειο-εσπερινό ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης Open eClass χρησιμοποιείται σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ-παίδευσης στην Ελλάδα τα τελευταία 10 περίπου έτη. Έχουν γίνει έρευνες για την αξι-ολόγηση της χρήσης της από φοιτητές σε ΑΕΙ & ΤΕΙ αλλά ελάχιστη έρευνα έχει γίνει για την χρήση της από νεαρότερους μαθητές σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαί-δευσης. Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να καλύψει ένα μικρό μέρος αυτής της έλλειψης. Με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου SUS, μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου και Δημόσιου Ινστιτούτου Ε-παγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), αξιολόγησαν την πλατφόρμα και η αξιολόγησή τους συγκρίθηκε με την αξιολόγηση που έκαναν οι φοιτητές σε ΑΕΙ & ΤΕΙ. Παρατηρήθηκε πως οι μαθητές έχουν γενικά θετική στάση απέναντι στην χρήση της πλατφόρμας, βρίσκουν προσβάσιμο το υλικό που περιέχει η πλατφόρμα, θεωρούν πως τόσο στο σύνολό της όσο και στις επιμέρους λειτουργίες της η πλατφόρμα είναι εύκολη στην χρήση χωρίς να τους δημιουργεί προβλήματα. Νιώθουν αρκετή αυτοπεποίθηση στην χρήση της, δεν έχουν ανάγκη ιδιαίτερης τεχνικής υποστήριξης, δεν τη βρήκαν κουραστική ούτε θεωρούν πως υπήρχε ασυνέχεια στις λειτουργίες της. Παρόλο που η έρευνα αφορούσε διαφόρους τύπους σχολείου, δεν σημειώθηκε ιδιαίτερη διαφοροποίηση στα ποσοστά των απαντήσεων ανάλογα με το φύλο των ερωτηθέντων, τον τύπο σχολείου ή την ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκαν. Η αξιολόγηση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη ώστε καταρχάς να μπορέσουν να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες στην πλατφόρμα, στις επιμέρους λειτουργίες της και να βελτιωθούν στις υπάρχουσες ηλεκτρονικές τάξεις αλλά και σε αυτές που θα δημιουργηθούν στο μάλλον. Το ίδιο σημαντικές είναι και οι επισημάνσεις των μαθητών όσον αφορά την λειτουργία της και ιδιαίτερα τα εργαλεία που προτείνουν να ενσωματωθούν στο μέλλον. Γενικά παρατηρήθηκε μεγάλη σύγκλιση ανάμεσα στα ευρήματα της παρούσας έρευνας με ανάλογες που πραγματοποιήθηκαν σε ΑΕΙ & ΤΕΙ. Τα θετικά αποτελέσματα της έρευνας πιστεύεται πως θα ενθαρρύνουν περισσότερους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της πλατφόρμας Open eClass, δεδομένου ότι είναι ένα Σύστημα ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης ανοιχτό που προσφέρεται δωρεάν σε αυτούς και προτείνεται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Λέξεις Κλειδιά: LMS
Open eClass
Αξιολόγηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PaulidouDespoinaMsc2018.pdf3.9 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons