Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2018-06-04T05:32:24Z-
dc.date.available2018-06-04T05:32:24Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22003-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ πλατφόρμα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης Open eClass χρησιμοποιείται σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ-παίδευσης στην Ελλάδα τα τελευταία 10 περίπου έτη. Έχουν γίνει έρευνες για την αξι-ολόγηση της χρήσης της από φοιτητές σε ΑΕΙ & ΤΕΙ αλλά ελάχιστη έρευνα έχει γίνει για την χρήση της από νεαρότερους μαθητές σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαί-δευσης. Η παρούσα έρευνα προσπαθεί να καλύψει ένα μικρό μέρος αυτής της έλλειψης. Με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου SUS, μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου και Δημόσιου Ινστιτούτου Ε-παγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), αξιολόγησαν την πλατφόρμα και η αξιολόγησή τους συγκρίθηκε με την αξιολόγηση που έκαναν οι φοιτητές σε ΑΕΙ & ΤΕΙ. Παρατηρήθηκε πως οι μαθητές έχουν γενικά θετική στάση απέναντι στην χρήση της πλατφόρμας, βρίσκουν προσβάσιμο το υλικό που περιέχει η πλατφόρμα, θεωρούν πως τόσο στο σύνολό της όσο και στις επιμέρους λειτουργίες της η πλατφόρμα είναι εύκολη στην χρήση χωρίς να τους δημιουργεί προβλήματα. Νιώθουν αρκετή αυτοπεποίθηση στην χρήση της, δεν έχουν ανάγκη ιδιαίτερης τεχνικής υποστήριξης, δεν τη βρήκαν κουραστική ούτε θεωρούν πως υπήρχε ασυνέχεια στις λειτουργίες της. Παρόλο που η έρευνα αφορούσε διαφόρους τύπους σχολείου, δεν σημειώθηκε ιδιαίτερη διαφοροποίηση στα ποσοστά των απαντήσεων ανάλογα με το φύλο των ερωτηθέντων, τον τύπο σχολείου ή την ηλικιακή ομάδα στην οποία ανήκαν. Η αξιολόγηση είναι ιδιαίτερα χρήσιμη ώστε καταρχάς να μπορέσουν να εντοπιστούν τυχόν αδυναμίες στην πλατφόρμα, στις επιμέρους λειτουργίες της και να βελτιωθούν στις υπάρχουσες ηλεκτρονικές τάξεις αλλά και σε αυτές που θα δημιουργηθούν στο μάλλον. Το ίδιο σημαντικές είναι και οι επισημάνσεις των μαθητών όσον αφορά την λειτουργία της και ιδιαίτερα τα εργαλεία που προτείνουν να ενσωματωθούν στο μέλλον. Γενικά παρατηρήθηκε μεγάλη σύγκλιση ανάμεσα στα ευρήματα της παρούσας έρευνας με ανάλογες που πραγματοποιήθηκαν σε ΑΕΙ & ΤΕΙ. Τα θετικά αποτελέσματα της έρευνας πιστεύεται πως θα ενθαρρύνουν περισσότερους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της πλατφόρμας Open eClass, δεδομένου ότι είναι ένα Σύστημα ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης ανοιχτό που προσφέρεται δωρεάν σε αυτούς και προτείνεται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectLMSel
dc.subjectOpen eClassel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΑξιολόγηση ενός LMS (Open eClass) για το μάθημα των αγγλικών σε Γυμνάσιο-Γενικό Λύκειο-εσπερινό ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaulidouDespoinaMsc2018.pdf3.9 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons