Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20943
Συγγραφέας: Σημαντηράκη, Ιωάννα
Τίτλος: Η αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτης
Περίληψη: Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση,κομμάτι της οποίας αποτελεί και η προσχολική αγωγή, ενθαρρύνει υγιή ανάπτυξη και καλλιέργεια όλων αυτών των σημαντικών θεμελίων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη ενός ανεξάρτητου και αυτοδύναμου ατόμου. Το στοιχείο αυτό φαίνεται μέσα από τιςδιεθνής τάσεις ότι το αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο οι γονείς σήμερα. Είναι ακριβώς αυτό το πλαίσιο που κάνει απαραίτητη τη διαρκής βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βελτίωσης η οποία επιτυγχάνεται μέσα από μια συστηματική και προσαρμοσμένη στις νέες απαιτήσεις αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν τω συνόλω. Για τον λόγο τούτο αποτυπώσαμε αρχικά το αξιολογικό πλαίσιο που λειτουργεί σε διάφορες χώρες εκτός ελλάδας αλλά και έγινε μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίο ώστε να αποτυπωθεί και η ελληνική πραγματικότητα ως προς την διαμόρφωση της προσχολικής αγωγής στη χώρα.
Λέξεις Κλειδιά: Προσχολική εκπαίδευση
Αξιολόγηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SimantirakiIoannaMsc2017.pdf1.49 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.