Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτηςel
dc.contributor.authorΣημαντηράκη, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2017-10-13T13:14:12Z-
dc.date.available2017-10-13T13:14:12Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20943-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ πρωτοβάθμια εκπαίδευση,κομμάτι της οποίας αποτελεί και η προσχολική αγωγή, ενθαρρύνει υγιή ανάπτυξη και καλλιέργεια όλων αυτών των σημαντικών θεμελίων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη ενός ανεξάρτητου και αυτοδύναμου ατόμου. Το στοιχείο αυτό φαίνεται μέσα από τιςδιεθνής τάσεις ότι το αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο οι γονείς σήμερα. Είναι ακριβώς αυτό το πλαίσιο που κάνει απαραίτητη τη διαρκής βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βελτίωσης η οποία επιτυγχάνεται μέσα από μια συστηματική και προσαρμοσμένη στις νέες απαιτήσεις αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν τω συνόλω. Για τον λόγο τούτο αποτυπώσαμε αρχικά το αξιολογικό πλαίσιο που λειτουργεί σε διάφορες χώρες εκτός ελλάδας αλλά και έγινε μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίο ώστε να αποτυπωθεί και η ελληνική πραγματικότητα ως προς την διαμόρφωση της προσχολικής αγωγής στη χώρα.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΗ αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SimantirakiIoannaMsc2017.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.