Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20919
Συγγραφέας: Τσακίρη, Αλεξάνδρα
Τίτλος: Παράγοντες διαμόρφωσης προϊόντων για διεθνείς αγορές
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Η προσαρμογή προϊόντος αποτελεί μια επιλογή για τις επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να συμμετέχουν στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Προκειμένου να είναι σε θέση μια επιχείρηση να προχωρήσει στην διαφοροποίηση προϊόντος θα πρέπει να ισχύουν μια σειρά από προϋποθέσεις, όπως είναι, για παράδειγμα, η ανάγκη για εφαρμογή μιας άλλης στρατηγικής από αυτήν της τυποποίησης. Επιπλέον, η διαφοροποίηση του προϊόντος εξαρτάται από μια σειρά από παράγοντες, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η διαφορετική κουλτούρα των καταναλωτών, με την οποία έρχεται αντιμέτωπη η επιχείρηση σε κάθε χώρα που προσπαθεί να εισάγει το προϊόν της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας μεγάλης εταιρίας παγκοσμίου φήμης, η οποία προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να προχωρήσει σε διαφοροποιήσεις των προϊόντων της ανάλογα με την χώρα, είναι η εταιρία McDonald’s. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, στις περισσότερες χώρες, η εταιρία διαφοροποιεί τα προϊόντα της ανάλογα με την περίπτωση.
Λέξεις Κλειδιά: Τυποποίηση, προσαρμογή προϊόντος
Κουλτούρα, McDonald’s
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsakiriAlexandraMsc2017.pdf916.88 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons