Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΤσακίρη, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2017-10-11T12:29:12Z-
dc.date.available2017-10-11T12:29:12Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20919-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ προσαρμογή προϊόντος αποτελεί μια επιλογή για τις επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να συμμετέχουν στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Προκειμένου να είναι σε θέση μια επιχείρηση να προχωρήσει στην διαφοροποίηση προϊόντος θα πρέπει να ισχύουν μια σειρά από προϋποθέσεις, όπως είναι, για παράδειγμα, η ανάγκη για εφαρμογή μιας άλλης στρατηγικής από αυτήν της τυποποίησης. Επιπλέον, η διαφοροποίηση του προϊόντος εξαρτάται από μια σειρά από παράγοντες, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η διαφορετική κουλτούρα των καταναλωτών, με την οποία έρχεται αντιμέτωπη η επιχείρηση σε κάθε χώρα που προσπαθεί να εισάγει το προϊόν της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας μεγάλης εταιρίας παγκοσμίου φήμης, η οποία προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να προχωρήσει σε διαφοροποιήσεις των προϊόντων της ανάλογα με την χώρα, είναι η εταιρία McDonald’s. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, στις περισσότερες χώρες, η εταιρία διαφοροποιεί τα προϊόντα της ανάλογα με την περίπτωση.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΤυποποίηση, προσαρμογή προϊόντοςel
dc.subjectΚουλτούρα, McDonald’sel
dc.titleΠαράγοντες διαμόρφωσης προϊόντων για διεθνείς αγορέςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsakiriAlexandraMsc2017.pdf916.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons