Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΕσκιναζής, Δανιήλel
dc.date.accessioned2017-09-01T14:01:33Z-
dc.date.available2017-09-01T14:01:33Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20622-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ τεχνολογία με το πέρασμα των χρόνων εξελίσσεται και αναβαθμίζεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι συνεχείς αυτές αλλαγές στο περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο και τον κλάδο του μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου αυτή η εξέλιξη έχει οδηγήσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ένα από τα σημαντικότερα παρακλάδια του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Τα social media μπορούν να αξιοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό από τους επαγγελματίες διαφόρων κλάδων με αξιοσημείωτα αποτελέσματα για τις πωλήσεις την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων / υπηρεσιών τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι καταρχάς η ανάλυση των ενεργειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), η διερεύνηση στην συνέχεια της επιρροής αυτών στην περιουσιακή αξία της μάρκας (brand equity) και τέλος, η αξιολόγηση του αντίκτυπου που η επιρροή αυτή επιφέρει στην συμπεριφορά του καταναλωτή.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectBrand equityen
dc.titleΕμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το social media marketing στην Ελλάδαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EskinazisDaniilMsc2017.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.