Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20622
Author: Εσκιναζής, Δανιήλ
Title: Εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το social media marketing στην Ελλάδα
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η τεχνολογία με το πέρασμα των χρόνων εξελίσσεται και αναβαθμίζεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι συνεχείς αυτές αλλαγές στο περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο και τον κλάδο του μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου αυτή η εξέλιξη έχει οδηγήσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ένα από τα σημαντικότερα παρακλάδια του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Τα social media μπορούν να αξιοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό από τους επαγγελματίες διαφόρων κλάδων με αξιοσημείωτα αποτελέσματα για τις πωλήσεις την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων / υπηρεσιών τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι καταρχάς η ανάλυση των ενεργειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), η διερεύνηση στην συνέχεια της επιρροής αυτών στην περιουσιακή αξία της μάρκας (brand equity) και τέλος, η αξιολόγηση του αντίκτυπου που η επιρροή αυτή επιφέρει στην συμπεριφορά του καταναλωτή.
Keywords: Μάρκετινγκ
Social media
Συμπεριφορά καταναλωτή
Brand equity
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EskinazisDaniilMsc2017.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.