Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20622
Συγγραφέας: Εσκιναζής, Δανιήλ
Τίτλος: Εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το social media marketing στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η τεχνολογία με το πέρασμα των χρόνων εξελίσσεται και αναβαθμίζεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι συνεχείς αυτές αλλαγές στο περιβάλλον δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανεπηρέαστο και τον κλάδο του μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου αυτή η εξέλιξη έχει οδηγήσει στο ψηφιακό μάρκετινγκ και ένα από τα σημαντικότερα παρακλάδια του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Τα social media μπορούν να αξιοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό από τους επαγγελματίες διαφόρων κλάδων με αξιοσημείωτα αποτελέσματα για τις πωλήσεις την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων / υπηρεσιών τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι καταρχάς η ανάλυση των ενεργειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), η διερεύνηση στην συνέχεια της επιρροής αυτών στην περιουσιακή αξία της μάρκας (brand equity) και τέλος, η αξιολόγηση του αντίκτυπου που η επιρροή αυτή επιφέρει στην συμπεριφορά του καταναλωτή.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Social media
Συμπεριφορά καταναλωτή
Brand equity
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
EskinazisDaniilMsc2017.pdf1.09 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.