Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20493
Συγγραφέας: Σιδηροπούλου, Κατερίνα
Τίτλος: Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για τη διδασκαλία της Γραπτής Έκφρασης σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: σύγκριση προγραμμάτων από τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Καναδάς, Σουηδία, Φιλανδία).
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Πρόκειται για μία συγκριτική μελέτη ανάμεσα σε 4 χώρες (Ελλάδα, Καναδάς, Σουηδία, Φιλανδία). Ακριβέστερα, μελετώνται τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των παραπάνω 4 χωρών ως προς τις προβλέψεις τους για τη διδασκαλία της παραγωγής Γραπτού λόγου σε μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Αρχικά, διασαφηνίζονται οι Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες και παραθέτονται θεωρητικά στοιχεία για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, οι οποίες και μελετώνται στο παρόν πόνημα, ως υποκατηγορία των Ήπιων Εκπαιδευτικών Αναγκών. Παραθέτονται επίσης θεωρητικά στοιχεία για τη Γραφή και την παραγωγή Γραπτού λόγου, αλλά και για τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Έπειτα, ακολουθεί η παρουσίαση των ΑΠΣ όλων των χωρών και συγκρίνονται εκείνα των 3 προηγμένων εκπαιδευτικά χωρών με το ελληνικό, σε εφτά βασικούς τομείς. Τέλος, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθενός ΑΠΣ και αναδυκνείεται το αρτιότερο ΑΠΣ, σχετικά με τις προβλέψεις του για τη διδασκαλία της Γραφής στους μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Λέξεις Κλειδιά: Παραγωγή γραπτού λόγου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SidiropoulouAikateriniMsc2017.pdf884.92 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons