Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20493
Author: Σιδηροπούλου, Κατερίνα
Title: Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για τη διδασκαλία της Γραπτής Έκφρασης σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: σύγκριση προγραμμάτων από τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Καναδάς, Σουηδία, Φιλανδία).
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Πρόκειται για μία συγκριτική μελέτη ανάμεσα σε 4 χώρες (Ελλάδα, Καναδάς, Σουηδία, Φιλανδία). Ακριβέστερα, μελετώνται τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών των παραπάνω 4 χωρών ως προς τις προβλέψεις τους για τη διδασκαλία της παραγωγής Γραπτού λόγου σε μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Αρχικά, διασαφηνίζονται οι Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες και παραθέτονται θεωρητικά στοιχεία για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, οι οποίες και μελετώνται στο παρόν πόνημα, ως υποκατηγορία των Ήπιων Εκπαιδευτικών Αναγκών. Παραθέτονται επίσης θεωρητικά στοιχεία για τη Γραφή και την παραγωγή Γραπτού λόγου, αλλά και για τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών. Έπειτα, ακολουθεί η παρουσίαση των ΑΠΣ όλων των χωρών και συγκρίνονται εκείνα των 3 προηγμένων εκπαιδευτικά χωρών με το ελληνικό, σε εφτά βασικούς τομείς. Τέλος, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα καθενός ΑΠΣ και αναδυκνείεται το αρτιότερο ΑΠΣ, σχετικά με τις προβλέψεις του για τη διδασκαλία της Γραφής στους μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες.
Keywords: Παραγωγή γραπτού λόγου
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SidiropoulouAikateriniMsc2017.pdf884.92 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons