Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19480
Συγγραφέας: Καϊρακτοπούλου, Μαρίνα
Τίτλος: Επιχειρηματική αριστεία στην ΕΥΑΘ Α.Ε.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτιος
Περίληψη: Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μια εξαιρετικής σημασίας στρατηγική επιλογή που αφορά σε ένα νέο τρόπο συμπεριφοράς και λειτουργίας με μακροχρόνιες συνέπειες για όλα τα τμήματα και τις δραστηριότητες και για όσους εργάζονται στην επιχείρηση. Έχει δε ως βασικό προσανατολισμό τις ανάγκες των πελατών, όχι μόνο των εξωτερικών, δηλαδή των καταναλωτών ή των χρηστών των προϊόντων της, αλλά και των εσωτερικών, δηλαδή των εργαζομένων στην παραγωγή και σε άλλες δραστηριότητες. Η φιλοσοφία της διοίκησης ολικής ποιότητας είναι η βάση για την ανάπτυξη υποδειγμάτων αριστείας, στρατηγικών οι οποίες υπόσχονται υψηλή απόδοση (π.χ. EQA – European Quality Award), φορέων οι οποίοι πιστοποιούν τις άριστες επιχειρήσεις (π.χ. EFQM – European Foundation for Quality Management), προτύπων διασφάλισης ποιότητας (π.χ. ISO) και άλλων σχετικών προσεγγίσεων, όπως η λιτή θεώρηση και η ποιότητα 6σ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την Επιχειρηματική Αριστεία της εταιρείας ΕΥΑΘ Α.Ε. και ειδικότερα το αν πληροί τα κριτήρια του μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM, το οποίο, όπως προαναφέραμε, έχει ως στόχο να υποστηρίξει, να ενθαρρύνει και να αναγνωρίσει την ανάπτυξη αποτελεσματικών συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας. Έτσι, επιλέξαμε τη μελέτη περίπτωσης ως την ερευνητική στρατηγική που πρόκειται να μας βοηθήσει να αποσαφηνίσουμε τα παραπάνω ερευνητικά μας ερωτήματα, που επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο έρευνας ή ανάλυσης, χωρίς, ωστόσο, να αναφέρεται αναγκαστικά σε ένα μεμονωμένο άτομο, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει και περισσότερα άτομα που συνθέτουν από κοινού μια μονάδα ανάλυσης (Yin, 2003). Στην περίπτωσή μας θα ασχοληθούμε με τη μελέτη ενός οργανισμού, της ΕΥΑΘ Α.Ε.
Λέξεις Κλειδιά: ΕΥΑΘ Α.Ε.
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Δικαιώματα: An error occurred on the license name.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KairaktopoulouMarinaMsc2016.pdf1.06 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.