Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΚαϊρακτοπούλου, Μαρίναel
dc.date.accessioned2016-10-03T10:45:39Z-
dc.date.available2016-10-03T10:45:39Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19480-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας είναι μια εξαιρετικής σημασίας στρατηγική επιλογή που αφορά σε ένα νέο τρόπο συμπεριφοράς και λειτουργίας με μακροχρόνιες συνέπειες για όλα τα τμήματα και τις δραστηριότητες και για όσους εργάζονται στην επιχείρηση. Έχει δε ως βασικό προσανατολισμό τις ανάγκες των πελατών, όχι μόνο των εξωτερικών, δηλαδή των καταναλωτών ή των χρηστών των προϊόντων της, αλλά και των εσωτερικών, δηλαδή των εργαζομένων στην παραγωγή και σε άλλες δραστηριότητες. Η φιλοσοφία της διοίκησης ολικής ποιότητας είναι η βάση για την ανάπτυξη υποδειγμάτων αριστείας, στρατηγικών οι οποίες υπόσχονται υψηλή απόδοση (π.χ. EQA – European Quality Award), φορέων οι οποίοι πιστοποιούν τις άριστες επιχειρήσεις (π.χ. EFQM – European Foundation for Quality Management), προτύπων διασφάλισης ποιότητας (π.χ. ISO) και άλλων σχετικών προσεγγίσεων, όπως η λιτή θεώρηση και η ποιότητα 6σ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την Επιχειρηματική Αριστεία της εταιρείας ΕΥΑΘ Α.Ε. και ειδικότερα το αν πληροί τα κριτήρια του μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM, το οποίο, όπως προαναφέραμε, έχει ως στόχο να υποστηρίξει, να ενθαρρύνει και να αναγνωρίσει την ανάπτυξη αποτελεσματικών συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας. Έτσι, επιλέξαμε τη μελέτη περίπτωσης ως την ερευνητική στρατηγική που πρόκειται να μας βοηθήσει να αποσαφηνίσουμε τα παραπάνω ερευνητικά μας ερωτήματα, που επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο έρευνας ή ανάλυσης, χωρίς, ωστόσο, να αναφέρεται αναγκαστικά σε ένα μεμονωμένο άτομο, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει και περισσότερα άτομα που συνθέτουν από κοινού μια μονάδα ανάλυσης (Yin, 2003). Στην περίπτωσή μας θα ασχοληθούμε με τη μελέτη ενός οργανισμού, της ΕΥΑΘ Α.Ε.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAn error occurred on the license name.*
dc.rights.uriAn error occurred getting the license - uri.*
dc.subjectΕΥΑΘ Α.Ε.el
dc.subjectΔιοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
dc.titleΕπιχειρηματική αριστεία στην ΕΥΑΘ Α.Ε.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KairaktopoulouMarinaMsc2016.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.