Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.083 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Απόψεις εκπαιδευτικών για την αποτελεσματικότητα των μεθόδων διδασκαλίας της ανάγνωσης σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες και οι διδακτικές επιλογές τους στην εκπαιδευτική πράξηΑθανασιάδου, Βασιλική
2018Εκτίμηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών για τη φωνολογική επίγνωση και τη σχέση της με τη δυσλεξίαΠαπαδοπούλου, Ελισσάβετ
2019Πραγματολογική γνώση και αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΚώστογλου, Ζωή
2021Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην ανάγνωση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: απόψεις και διδακτικές επιλογές εκπαιδευτικών γενικού σχολείουΜούτλας, Αντώνιος
2022Αναγνωστική ικανότητα των ατόμων με μειωμένη όραση και η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίας: βιβλιογραφική ανασκόπησηΚωνσταντινίδου, Αικατερίνη
2023Προγράμματα έγκαιρης παρέμβασης για την αντιμετώπιση δυσκολιών προφορικού λόγου που χρησιμοποιούνται στο νηπιαγωγείο ως προγνωστικοί δείκτες ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στην ανάγνωση.Γκουντή, Μαρία
2023Χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας για τη διδασκαλία ανάγνωσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα.Γραμματίκας, Αθανάσιος
2024Αξιοποίηση της μουσικής σε παρεμβατικά προγράμματα για την ενίσχυση/βελτίωση των αναγνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (στην ανάγνωση) και των μαθητών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) : μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηΦασούλα, Αγάπη
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.083 seconds).
  • previous
  • 1
  • next