Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18761
Συγγραφέας: Μπεδρελίδου, Χριστίνα
Τίτλος: Μάρκετινγκ με έμφαση τα ασφαλιστικά προϊόντα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Αδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στην παρούσα μελέτη ο στόχος ήταν να εξεταστεί το μάρκετινγκ με έμφαση σε ασφαλιστικά προϊόντα. Ο τρόπος με τον οποίο διεξήχθη η ανάλυση, ήταν μέσω ανασκόπησης της σχετικής βιβλιογραφίας, αλλά και μέσω εμπειρικής έρευνας, εστιάζοντας στις ασφάλειες ζωής. Το μίγμα μάρκετινγκ των ασφαλιστικών υπηρεσιών μοιάζει να μην περιλαμβάνει μόνο τα 4Ρ (Τιμή, Τόπος, Προϊόν, Προώθηση), αλλά επίσης και τους ανθρώπους, τις διαδικασίες και τα φυσικά στοιχεία. Καθώς οι άνθρωποι είναι σημαντικό στοιχείο της προώθησης των ασφαλιστικών υπηρεσιών, το μάρκετινγκ σχέσεων μοιάζει να αποκτά μεγάλη σημασία για τον ασφαλιστικό κλάδο. Παρόλα αυτά, στην εργασία αυτή εξετάζεται το μάρκετινγκ με έμφαση στο προϊόν. Η εμπειρική έρευνα διεξήχθη σε καταναλωτές, οι οποίοι είναι πελάτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Το εργαλείο της έρευνας είναι το δομημένο ερωτηματολόγιο, στόχος του οποίου ήταν να εξετάσει τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στην ασφάλεια ζωής, αλλά και απέναντι στις διαφημίσεις και προώθηση των ασφαλειών ζωής. Το τελικό δείγμα ανήλθε σε 57 συμμετέχοντες. Τα κυριότερα ευρήματα είναι πως για την ασφάλεια ζωής σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν όχι μόνο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (ελκυστικές αποδόσεις), αλλά και ο τρόπος προώθησής του. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η μάρκα, αλλά εντούτοις όχι για όλους τους συμμετέχοντες. Αυτό διότι κάποιοι μοιάζουν να είναι πιστοί στη μάρκα, ενώ άλλοι θέλουν ποικιλία στις αγορές τους. Ενώ είναι σημαντικό για εκείνους να κάνουν τη σωστή επιλογή μάρκας, παρόλα αυτά, λόγω των πολλών ανταγωνιστικών προϊόντων τους είναι δύσκολο να λάβουν κάποια απόφαση. Για το σκοπό αυτό, συμβουλεύονται κάποιον εκπρόσωπο πωλήσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Καθώς η διαφήμιση αποτελεί σημαντική πηγή πληροφόρησης αναφορικά με τις ασφάλειες ζωής, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν κατάλληλα τις προωθητικές τους ενέργειες έτσι ώστε να αυξήσουν την πελατεία τους.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Ασφαλιστικά προϊόντα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BedrelidouChristinaMsc2016.pdf742.57 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.