Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΜπεδρελίδου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2016-02-16T07:52:08Z-
dc.date.available2016-02-16T07:52:08Z-
dc.date.issued2016el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18761-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα μελέτη ο στόχος ήταν να εξεταστεί το μάρκετινγκ με έμφαση σε ασφαλιστικά προϊόντα. Ο τρόπος με τον οποίο διεξήχθη η ανάλυση, ήταν μέσω ανασκόπησης της σχετικής βιβλιογραφίας, αλλά και μέσω εμπειρικής έρευνας, εστιάζοντας στις ασφάλειες ζωής. Το μίγμα μάρκετινγκ των ασφαλιστικών υπηρεσιών μοιάζει να μην περιλαμβάνει μόνο τα 4Ρ (Τιμή, Τόπος, Προϊόν, Προώθηση), αλλά επίσης και τους ανθρώπους, τις διαδικασίες και τα φυσικά στοιχεία. Καθώς οι άνθρωποι είναι σημαντικό στοιχείο της προώθησης των ασφαλιστικών υπηρεσιών, το μάρκετινγκ σχέσεων μοιάζει να αποκτά μεγάλη σημασία για τον ασφαλιστικό κλάδο. Παρόλα αυτά, στην εργασία αυτή εξετάζεται το μάρκετινγκ με έμφαση στο προϊόν. Η εμπειρική έρευνα διεξήχθη σε καταναλωτές, οι οποίοι είναι πελάτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Το εργαλείο της έρευνας είναι το δομημένο ερωτηματολόγιο, στόχος του οποίου ήταν να εξετάσει τις στάσεις και αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στην ασφάλεια ζωής, αλλά και απέναντι στις διαφημίσεις και προώθηση των ασφαλειών ζωής. Το τελικό δείγμα ανήλθε σε 57 συμμετέχοντες. Τα κυριότερα ευρήματα είναι πως για την ασφάλεια ζωής σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν όχι μόνο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος (ελκυστικές αποδόσεις), αλλά και ο τρόπος προώθησής του. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η μάρκα, αλλά εντούτοις όχι για όλους τους συμμετέχοντες. Αυτό διότι κάποιοι μοιάζουν να είναι πιστοί στη μάρκα, ενώ άλλοι θέλουν ποικιλία στις αγορές τους. Ενώ είναι σημαντικό για εκείνους να κάνουν τη σωστή επιλογή μάρκας, παρόλα αυτά, λόγω των πολλών ανταγωνιστικών προϊόντων τους είναι δύσκολο να λάβουν κάποια απόφαση. Για το σκοπό αυτό, συμβουλεύονται κάποιον εκπρόσωπο πωλήσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Καθώς η διαφήμιση αποτελεί σημαντική πηγή πληροφόρησης αναφορικά με τις ασφάλειες ζωής, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να προσαρμόσουν κατάλληλα τις προωθητικές τους ενέργειες έτσι ώστε να αυξήσουν την πελατεία τους.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΑσφαλιστικά προϊόνταel
dc.titleΜάρκετινγκ με έμφαση τα ασφαλιστικά προϊόνταel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BedrelidouChristinaMsc2016.pdf742.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.