Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17559
Συγγραφέας: Μπαϊνούζη, Σταματία
Τίτλος: Βελτίωση της ποιότητας στο ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών): καλές πρακτικές.
Αλλοι τίτλοι: Quality improvement in emergency department: best practices.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2015
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Σύμφωνα με την βιβλιογραφική ανασκόπηση υπάρχει η διαπίστωση ότι, παντού όλα τα τμήματα επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ) των ανεπτυγμένων χωρών, αντιμετωπίζουν προβλήματα κοινά, ανεξάρτητα από τα υγειονομικά συστήματα στα οποία λειτουργούν και την οικονομική κατάσταση που βρίσκονται, καθώς επίσης και την οργανωτική τους κουλτούρα. Καθοριστικός παράγοντας για την βελτίωση, είναι η διασφάλιση της ποιότητας και η ολιστική προσέγγιση της μέσα από την εμπειρία του ασθενή, του χρόνου και της διάρκειας της παρεχόμενης υπηρεσίας, η επικοινωνία των επαγγελματιών υγείας και η ικανότητα τους, η χρήση πληροφοριακών συστημάτων για τον αποτελεσματικότερο προγραμματισμό και την αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων, η επανεκτίμηση και αναθεώρηση διαδικασιών μέσα από συγκριτικές αξιολογήσεις και η συνεχής εκπαίδευση. Εξαιτίας της έλλειψης πόρων σε όλα τα δημόσια συστήματα υγείας, και της αύξησης αριθμού των ασθενών στα ΤΕΠ, διαφαίνεται τάση μιας μικρής εθνικής εστίασης γύρω από τα τμήματα επειγόντων, με παρεμβάσεις περισσότερο ποιοτικές σε λειτουργικό επίπεδο, με τη χρήση σύγχρονων πρακτικών που μπορεί να κοστίζουν αλλά αποδίδουν μακροπρόθεσμα στην οικονομία των πόρων, κάνοντας κοινωνούς σ ’αυτό, τους επαγγελματίες υγείας, τον ασθενή αλλά και τον πληθυσμό. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν όλες εκείνες οι καλές πρακτικές που αφορούν στη διαχείριση των περιστατικών στα ΤΕΠ, που οδηγούν στην βελτίωση της ποιότητας κατά τις διάφορες διαδικασίες και λειτουργίες, σε σχέση με την ροή των ασθενών, την ικανοποίηση τους, την διαλογή, την ταξινόμηση τους αναλόγως της βαρύτητας με κλίμακες, την ασφάλεια, την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, την ηλεκτρονικής υγεία, την εκπαίδευση, την εξοικονόμηση πόρων, την τεκμηρίωση της ιατρικής και νοσηλευτικής πράξης, την παροχή αποτελεσματικής και ποιοτικής παροχής υπηρεσιών υγείας και την επιτακτική ανάγκη συνεχούς καταγραφής και παρακολούθησης για περαιτέρω έρευνα και καθοδήγηση. Η μελέτη αφορά όχι μόνο την ελληνική πραγματικότητα αλλά την Ευρώπη, την Αμερική, τον Καναδά και την Αυστραλίας.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα
Επείγοντα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BainouziStamatiaMsc2015.pdf1.78 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.