Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17027
Συγγραφέας: Χατζησταύρου, Αμαλία
Τίτλος: Search engine optimization: η σημασία του στο μarketing, ενέργειες για την αξιολόγηση και στρατηγική ανάπτυξης των ιστοσελίδων.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Το διαδίκτυο σήμερα αποτελεί το πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας καθώς περιλαμβάνει εκατομμύρια χρήστες. Το διαδίκτυο έχει αναδειχθεί σε ένα νέο κανάλι του επιχειρηματικού κόσμου το οποίο προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες προσέλκυσης πελατών για την κάθε επιχείρηση που αποφασίζει να το χρησιμοποιήσει ως εργαλείο. Οι marketers προσπαθούν διαρκώς να προσεγγίσουν νέους πελάτες εφαρμόζοντας αποτελεσματικές μεθόδους άμεσου marketing οι θα μειώσουν τα περαιτέρω κόστη. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων όσον αφορά τη θέση που καταλαμβάνουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Παρουσιάζεται η σημασία της ορατότητας των ιστοσελίδων για το Marketing και γι’ αυτό το λόγο αυτό το θέμα αναλύεται λαμβάνοντας υπόψη και άλλους παράγοντες που συνολικά διαμορφώνουν τον τομέα του ηλεκτρονικού Marketing που εστιάζει στις μηχανές αναζήτησης. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική έρευνα όσον αφορά το Search Engine Marketing, μέρος του οποίου αποτελεί το Search Engine Optimization (SEO) και στο οποία δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση. Διαπιστώθηκε ότι το SEO αποτελεί έναν τομέα ανεξερεύνητο ως προς τη λειτουργία του αυτή καθαυτή και διαρκώς μεταβαλλόμενο λόγω των συνεχών αλλαγών των αλγορίθμων ταξινόμησης. Εξετάζοντας το θέμα από οικονομική σκοπιά, το SEO είναι πολλά υποσχόμενο για τις επιχειρήσεις λόγω της αύξησης της δημοφιλίας των μηχανών αναζήτησης αλλά και του βαθμού χρησιμοποίησης τους από τους χρήστες του διαδικτύου. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Google, η πλέον δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, ιδρύθηκε μόλις το 1998, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τόσο οι χρήστες του διαδικτύου όσο και οι ιστοσελίδες αυξάνονται σε ημερήσια βάση, αντιλαμβανόμαστε ότι το SEO είναι ένας τομέας του Marketing με τεράστια εξέλιξη.
Λέξεις Κλειδιά: Search engine optimization
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatzistaurouAmaliaMsc2014.pdf746.91 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.