Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΧατζησταύρου, Αμαλίαel
dc.date.accessioned2015-03-11T21:28:01Z-
dc.date.available2015-03-11T21:28:01Z-
dc.date.issued2014el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17027-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.el
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο σήμερα αποτελεί το πιο σημαντικό μέσο επικοινωνίας καθώς περιλαμβάνει εκατομμύρια χρήστες. Το διαδίκτυο έχει αναδειχθεί σε ένα νέο κανάλι του επιχειρηματικού κόσμου το οποίο προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες προσέλκυσης πελατών για την κάθε επιχείρηση που αποφασίζει να το χρησιμοποιήσει ως εργαλείο. Οι marketers προσπαθούν διαρκώς να προσεγγίσουν νέους πελάτες εφαρμόζοντας αποτελεσματικές μεθόδους άμεσου marketing οι θα μειώσουν τα περαιτέρω κόστη. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων όσον αφορά τη θέση που καταλαμβάνουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Παρουσιάζεται η σημασία της ορατότητας των ιστοσελίδων για το Marketing και γι’ αυτό το λόγο αυτό το θέμα αναλύεται λαμβάνοντας υπόψη και άλλους παράγοντες που συνολικά διαμορφώνουν τον τομέα του ηλεκτρονικού Marketing που εστιάζει στις μηχανές αναζήτησης. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική έρευνα όσον αφορά το Search Engine Marketing, μέρος του οποίου αποτελεί το Search Engine Optimization (SEO) και στο οποία δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση. Διαπιστώθηκε ότι το SEO αποτελεί έναν τομέα ανεξερεύνητο ως προς τη λειτουργία του αυτή καθαυτή και διαρκώς μεταβαλλόμενο λόγω των συνεχών αλλαγών των αλγορίθμων ταξινόμησης. Εξετάζοντας το θέμα από οικονομική σκοπιά, το SEO είναι πολλά υποσχόμενο για τις επιχειρήσεις λόγω της αύξησης της δημοφιλίας των μηχανών αναζήτησης αλλά και του βαθμού χρησιμοποίησης τους από τους χρήστες του διαδικτύου. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Google, η πλέον δημοφιλής μηχανή αναζήτησης, ιδρύθηκε μόλις το 1998, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τόσο οι χρήστες του διαδικτύου όσο και οι ιστοσελίδες αυξάνονται σε ημερήσια βάση, αντιλαμβανόμαστε ότι το SEO είναι ένας τομέας του Marketing με τεράστια εξέλιξη.el
dc.format.extent46el
dc.format.extent777051 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectSearch engine optimizationen
dc.titleSearch engine optimization: η σημασία του στο μarketing, ενέργειες για την αξιολόγηση και στρατηγική ανάπτυξης των ιστοσελίδων.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzistaurouAmaliaMsc2014.pdf746.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.