Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15451
Συγγραφέας: Μανωλοπούλου, Ευαγγελία
Τίτλος: Ανάλυση περιβάλλοντος και στρατηγικών μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου φαρμακευτικού σκευάσματος στην αγορά.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Ο φαρμακευτικός κλάδος αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς κλάδους της οικονομίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αλλά και έναν από τους κλάδους με τις περισσότερες ιδιαιτερότητες. Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα που επικρατεί στην εγχώρια αγορά, ο φαρμακευτικός κλάδος παρουσίασε συνεχή ανάπτυξη των οικονομικών του μεγεθών. Επιπλέον, λόγω της ιδιαίτερης φύσης των φαρμακευτικών προϊόντων αλλά και της απαιτητικής διαδικασίας ανάπτυξης νέων προϊόντων υπόκειται σε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο ενώ τα τελευταία χρόνια υπέστη ραγδαίες μεταβολές, που αφορούσαν τόσο τον τρόπο οργάνωσης όσο και λειτουργίας του και αναμένεται να επηρεάσουν και την γενικότερη δομή του. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η μελέτη του συγκεκριμένου κλάδου κρίνεται άκρως ενδιαφέρουσα. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση του από τη σκοπιά των νέων φαρμακευτικών προϊόντων και της εισόδου τους στην αγορά. Οι κύριες στρατηγικές εισόδου που υιοθετούνται από τις φαρμακευτικές εταιρίες είναι τέσσερις και περιλαμβάνουν τη στραηγική διείσδυσης αγοράς, τις στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντος και ανάπτυξης αγοράς καθώς και τη στρατηγική διαποίκιλσης, ενώ η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εξαρτάται από το είδος της εταιρίας, το είδος του προϊόντος και την αγορά στόχο. Όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποιείται στη συνέχεια, η λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου και ειδικότερα η κυκλοφορία νέων φαρμακευτικών προϊόντων επηρεάζονται από έναν μεγάλο αριθμό παραγόντων ενώ αναμένεται ότι κατά τα επόμενα χρόνια θα μεταβληθούν δραστικά, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.  
Λέξεις Κλειδιά: Κυκλοφορία νέου φαρμάκου στην αγορά
Τρόποι διείσδυσης νέου φαρμάκου στην αγορά
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ManolopoulouEuangeliaMsc2013.pdf841.75 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.