Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΜανωλοπούλου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2013-03-07T15:01:16Z-
dc.date.available2013-03-07T15:01:16Z-
dc.date.issued2013el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15451-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2013.el
dc.description.abstractΟ φαρμακευτικός κλάδος αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς κλάδους της οικονομίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αλλά και έναν από τους κλάδους με τις περισσότερες ιδιαιτερότητες. Παρά το δυσμενές οικονομικό κλίμα που επικρατεί στην εγχώρια αγορά, ο φαρμακευτικός κλάδος παρουσίασε συνεχή ανάπτυξη των οικονομικών του μεγεθών. Επιπλέον, λόγω της ιδιαίτερης φύσης των φαρμακευτικών προϊόντων αλλά και της απαιτητικής διαδικασίας ανάπτυξης νέων προϊόντων υπόκειται σε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο ενώ τα τελευταία χρόνια υπέστη ραγδαίες μεταβολές, που αφορούσαν τόσο τον τρόπο οργάνωσης όσο και λειτουργίας του και αναμένεται να επηρεάσουν και την γενικότερη δομή του. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η μελέτη του συγκεκριμένου κλάδου κρίνεται άκρως ενδιαφέρουσα. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η ανάλυση του από τη σκοπιά των νέων φαρμακευτικών προϊόντων και της εισόδου τους στην αγορά. Οι κύριες στρατηγικές εισόδου που υιοθετούνται από τις φαρμακευτικές εταιρίες είναι τέσσερις και περιλαμβάνουν τη στραηγική διείσδυσης αγοράς, τις στρατηγικές ανάπτυξης προϊόντος και ανάπτυξης αγοράς καθώς και τη στρατηγική διαποίκιλσης, ενώ η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής εξαρτάται από το είδος της εταιρίας, το είδος του προϊόντος και την αγορά στόχο. Όπως προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποιείται στη συνέχεια, η λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου και ειδικότερα η κυκλοφορία νέων φαρμακευτικών προϊόντων επηρεάζονται από έναν μεγάλο αριθμό παραγόντων ενώ αναμένεται ότι κατά τα επόμενα χρόνια θα μεταβληθούν δραστικά, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.  el
dc.format.extent51el
dc.format.extent858789 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΚυκλοφορία νέου φαρμάκου στην αγοράel
dc.subjectΤρόποι διείσδυσης νέου φαρμάκου στην αγοράel
dc.titleΑνάλυση περιβάλλοντος και στρατηγικών μάρκετινγκ για την εισαγωγή νέου φαρμακευτικού σκευάσματος στην αγορά.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ManolopoulouEuangeliaMsc2013.pdf841.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.