Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15347
Συγγραφέας: Κουφοκώτσιος, Νικόλαος
Τίτλος: Διαχείριση & μάρκετινγκ ηλεκτρονικών ιστοσελίδων. Μια εμπειρική προσέγγιση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2012
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Το παρόν πόνημα επιχειρεί να επισημάνει τη σπουδαιότητα εφαρμογής πρακτικών του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) στην προβολή των τουριστικών προορισμών και τη διανομή των τουριστικών προϊόντων τους, και κατ’ επέκταση στην ευρύτερη τουριστική αγορά, καθώς και τη διαχείριση αυτών. Γίνεται αναφορά στη βιβλιογραφική επισκόπηση, για τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα ερευνών, ο οποίος οδηγεί στην κατάρτιση ενός πίνακα κριτηρίων για την αξιολόγηση ιστοσεκίδων τουριστικών προορισμών. Βάσει αυτού του πίνακα δημιουργήθηκαν δύο ερωτηματολόγια, τα οποία προωθήθηκαν σε μια ομάδα ειδικών, η οποία αξιολόγησε δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα ιστοσελίδων, αυτή του Ελληνικού Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού και αυτήν του αντίστοιχου της Νέας Ζηλανδίας. Η ιστοσελίδα του Ελληνικού ΕΟΤ, θεωρήθηκε σημαντική για μια χώρα όπως η Ελλάδα, βασιζόμενη στον τουρισμό, και η αντίστοιχη της Νέας Ζηλανδίας θεωρείται από πολλούς υπόδειγμα ιστοσελίδας ΕΟΤ. Παρατίθενται τα συμπεράσματα, και είναι φανερή η πολύ καλή βαθμολόγηση της, με συγκλίνουσες απόψεις από όλους τους ειδικούς.
Λέξεις Κλειδιά: Μάρκετινγκ
Τουρισμός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouphokotsiosNikolaosMsc2012.pdf2.51 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.