Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15347
Author: Κουφοκώτσιος, Νικόλαος
Title: Διαχείριση & μάρκετινγκ ηλεκτρονικών ιστοσελίδων. Μια εμπειρική προσέγγιση.
Date Issued: 2012
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Το παρόν πόνημα επιχειρεί να επισημάνει τη σπουδαιότητα εφαρμογής πρακτικών του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ (e-marketing) στην προβολή των τουριστικών προορισμών και τη διανομή των τουριστικών προϊόντων τους, και κατ’ επέκταση στην ευρύτερη τουριστική αγορά, καθώς και τη διαχείριση αυτών. Γίνεται αναφορά στη βιβλιογραφική επισκόπηση, για τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα ερευνών, ο οποίος οδηγεί στην κατάρτιση ενός πίνακα κριτηρίων για την αξιολόγηση ιστοσεκίδων τουριστικών προορισμών. Βάσει αυτού του πίνακα δημιουργήθηκαν δύο ερωτηματολόγια, τα οποία προωθήθηκαν σε μια ομάδα ειδικών, η οποία αξιολόγησε δύο αντιπροσωπευτικά δείγματα ιστοσελίδων, αυτή του Ελληνικού Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού και αυτήν του αντίστοιχου της Νέας Ζηλανδίας. Η ιστοσελίδα του Ελληνικού ΕΟΤ, θεωρήθηκε σημαντική για μια χώρα όπως η Ελλάδα, βασιζόμενη στον τουρισμό, και η αντίστοιχη της Νέας Ζηλανδίας θεωρείται από πολλούς υπόδειγμα ιστοσελίδας ΕΟΤ. Παρατίθενται τα συμπεράσματα, και είναι φανερή η πολύ καλή βαθμολόγηση της, με συγκλίνουσες απόψεις από όλους τους ειδικούς.
Keywords: Μάρκετινγκ
Τουρισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KouphokotsiosNikolaosMsc2012.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.