Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14532
Συγγραφέας: Φουδούλη, Μαγδαληνή
Τίτλος: Event marketing target London limited events.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία γίνεται αναλυτική προσέγγιση του πεδίου ‘event marketing’ στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων, μέσα από επιστημονική βιβλιογραφική έρευνα. Μελετάται η εξέλιξη του ‘event marketing’, η σημερινή του σύσταση καθώς και η σημαντικότητα των ωφελειών του σε αμφότερους διοργανωτές και συμμετέχοντες του εκάστοτε event. Παρουσιάζεται ακτινογραφικά το μίγμα μάρκετινγκ (Τα 5 Ps) που χρησιμοποιεί το ‘event marketing’, το οποίο αποτελεί και την σπονδυλική του στήλη όπου βασίζονται όλες οι κινήσεις του. Επιπλέον αναλύεται ο ρόλος και το έργο του ‘event marketer’ μέσα από τα κριτήρια (Τα 5 Ws) που αποτελούν τον ‘κάνναβο’ πάνω στον οποίο σχεδιάζεται και εκτελείται το event. Ακόμη περιγράφεται το promotion του ‘event marketing’. Στη συνέχεια αναφέρονται ποικίλες μελέτες περιπτώσεων ‘event marketing’, έτσι όπως περιγράφονται από υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών του εξωτερικού, μέσα από επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Αποκορύφωμα των αναφορών αποτελεί η μελέτη της εταιρίας Target London Limited Events που δραστηριοποιείται στην οργάνωση εκδηλώσεων στο Λονδίνο. Γίνεται εστίαση στο συνέδριο που διεξήγαγε για λογαριασμό του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης στο Λονδίνο τον Ιανουάριο του 2011 και αναφορά σε άλλα δύο events, ενός Christmas ball και ενός private party. Τέλος γίνεται ανάλυση των δεδομένων και ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας και διατυπώνονται τα συμπέρασμα και οι προτάσεις από ειδήμονες αλλά και από προσωπική κρίση. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την εφαρμογή των 5 Ps και των 5 Ws στη μεθοδολογία και εκτέλεση των events της ‘Target London’. Ακόμη να μελετήσει αν η πολιτική της εταιρίας διασταυρώνεται με τις τακτικές οργάνωσης event που αναφέρονται στη βιβλιογραφική επισκόπηση και να επισημάνει τις ομοιότητες και διαφορές.
Λέξεις Κλειδιά: Event marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
FoudouliMagdaliniMsc2011.pdf2.33 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.