Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΦουδούλη, Μαγδαληνήel
dc.date.accessioned2011-10-18T06:33:02Z-
dc.date.available2011-10-18T06:33:02Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14532-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται αναλυτική προσέγγιση του πεδίου ‘event marketing’ στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων, μέσα από επιστημονική βιβλιογραφική έρευνα. Μελετάται η εξέλιξη του ‘event marketing’, η σημερινή του σύσταση καθώς και η σημαντικότητα των ωφελειών του σε αμφότερους διοργανωτές και συμμετέχοντες του εκάστοτε event. Παρουσιάζεται ακτινογραφικά το μίγμα μάρκετινγκ (Τα 5 Ps) που χρησιμοποιεί το ‘event marketing’, το οποίο αποτελεί και την σπονδυλική του στήλη όπου βασίζονται όλες οι κινήσεις του. Επιπλέον αναλύεται ο ρόλος και το έργο του ‘event marketer’ μέσα από τα κριτήρια (Τα 5 Ws) που αποτελούν τον ‘κάνναβο’ πάνω στον οποίο σχεδιάζεται και εκτελείται το event. Ακόμη περιγράφεται το promotion του ‘event marketing’. Στη συνέχεια αναφέρονται ποικίλες μελέτες περιπτώσεων ‘event marketing’, έτσι όπως περιγράφονται από υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών του εξωτερικού, μέσα από επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Αποκορύφωμα των αναφορών αποτελεί η μελέτη της εταιρίας Target London Limited Events που δραστηριοποιείται στην οργάνωση εκδηλώσεων στο Λονδίνο. Γίνεται εστίαση στο συνέδριο που διεξήγαγε για λογαριασμό του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης στο Λονδίνο τον Ιανουάριο του 2011 και αναφορά σε άλλα δύο events, ενός Christmas ball και ενός private party. Τέλος γίνεται ανάλυση των δεδομένων και ερμηνεία των ευρημάτων της έρευνας και διατυπώνονται τα συμπέρασμα και οι προτάσεις από ειδήμονες αλλά και από προσωπική κρίση. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει την εφαρμογή των 5 Ps και των 5 Ws στη μεθοδολογία και εκτέλεση των events της ‘Target London’. Ακόμη να μελετήσει αν η πολιτική της εταιρίας διασταυρώνεται με τις τακτικές οργάνωσης event που αναφέρονται στη βιβλιογραφική επισκόπηση και να επισημάνει τις ομοιότητες και διαφορές.el
dc.format.extent71en
dc.format.extent2376581 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectEvent marketingen
dc.titleEvent marketing target London limited events.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FoudouliMagdaliniMsc2011.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.