Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14386
Author: Καραπαναγιωτίδης, Γιώργος
Title: Διαχείριση πελατειακής πίστης από τις επιχειρήσεις.
Date Issued: 2010
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Μπίσμπας, Αντώνιος
Abstract: Η πτυχιακή αυτή θα αναλύσει πόσο σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις να διατηρούν τους πελάτες πιστούς, ποιές στρατηγικές ακολουθούν και πώς τα οφέλη που προκύπτουν από την αφοσίωση των πελατών μπορούν να περιγραφούν. Για να κατανοηθεί βαθύτερα η έρευνα, θα περιγραφούν στρατηγικές για τη διατήρηση πελατειακής πίστης, τον τρόπο χρήσης τους και το πώς εισάγονται ειδικές δραστηριότητες για τη διατήρηση της. Επιπλέον, η μελέτη θα δείξει τα οφέλη που προκύπτουν από τη διατήρηση αυτής της πίστης, όπου περιλαμβάνει οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες. Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με τα αποτελέσματα μιας εμπειρικής έρευνας σε εταιρία που εφαρμόζει στρατηγικές πελατειακής πίστης.
Keywords: Πελατειακή πίστη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarapanagiotidisMsc2011.pdf778.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.