Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14386
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπίσμπας, Αντώνιοςel
dc.contributor.authorΚαραπαναγιωτίδης, Γιώργοςel
dc.date.accessioned2011-05-24T06:46:42Z-
dc.date.available2011-05-24T06:46:42Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14386-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011el
dc.description.abstractΗ πτυχιακή αυτή θα αναλύσει πόσο σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις να διατηρούν τους πελάτες πιστούς, ποιές στρατηγικές ακολουθούν και πώς τα οφέλη που προκύπτουν από την αφοσίωση των πελατών μπορούν να περιγραφούν. Για να κατανοηθεί βαθύτερα η έρευνα, θα περιγραφούν στρατηγικές για τη διατήρηση πελατειακής πίστης, τον τρόπο χρήσης τους και το πώς εισάγονται ειδικές δραστηριότητες για τη διατήρηση της. Επιπλέον, η μελέτη θα δείξει τα οφέλη που προκύπτουν από τη διατήρηση αυτής της πίστης, όπου περιλαμβάνει οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες. Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με τα αποτελέσματα μιας εμπειρικής έρευνας σε εταιρία που εφαρμόζει στρατηγικές πελατειακής πίστης.el
dc.format.extent87en
dc.format.extent796776 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΠελατειακή πίστηel
dc.titleΔιαχείριση πελατειακής πίστης από τις επιχειρήσεις.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KarapanagiotidisMsc2011.pdf778.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.