Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14386
Συγγραφέας: Καραπαναγιωτίδης, Γιώργος
Τίτλος: Διαχείριση πελατειακής πίστης από τις επιχειρήσεις.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Μπίσμπας, Αντώνιος
Περίληψη: Η πτυχιακή αυτή θα αναλύσει πόσο σημαντικό είναι για τις επιχειρήσεις να διατηρούν τους πελάτες πιστούς, ποιές στρατηγικές ακολουθούν και πώς τα οφέλη που προκύπτουν από την αφοσίωση των πελατών μπορούν να περιγραφούν. Για να κατανοηθεί βαθύτερα η έρευνα, θα περιγραφούν στρατηγικές για τη διατήρηση πελατειακής πίστης, τον τρόπο χρήσης τους και το πώς εισάγονται ειδικές δραστηριότητες για τη διατήρηση της. Επιπλέον, η μελέτη θα δείξει τα οφέλη που προκύπτουν από τη διατήρηση αυτής της πίστης, όπου περιλαμβάνει οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες. Η μελέτη θα ολοκληρωθεί με τα αποτελέσματα μιας εμπειρικής έρευνας σε εταιρία που εφαρμόζει στρατηγικές πελατειακής πίστης.
Λέξεις Κλειδιά: Πελατειακή πίστη
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KarapanagiotidisMsc2011.pdf778.1 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.