Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14094
Συγγραφέας: Κοντοτάσιος, Λάμπρος
Τίτλος: Η επιχειρησιακή προπαγάνδα ως μέσο επίτευξης στρατηγικών στόχων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η προπαγάνδα είμαι μια μορφή επικοινωνίας, όπου ακολουθώντας συγκεκριμένες μεθόδους και τεχνικές, έχει σκοπό να οδηγήσει ένα στοχευμένο κοινό να υιοθετήσει συμπεριφορές και πεποιθήσεις που έχουν επιλεχθεί από τους δημιουργούς της. Ιστορικά κάνει την εμφάνισή της στους αρχαίους πολιτισμούς, όπως στον Αιγυπτιακό, τον Κινεζικό και τον Ελληνικό, ως ατομική προπαγάνδα που διαφέρει ουσιαστικά από τη σύγχρονη μαζική προπαγάνδα. Η έννοια και ο σκοπός της προπαγάνδας, καθώς και οι μέθοδοι και οι διακρίσεις της αναλύονται στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας. Η επιχειρησιακή προπαγάνδα αποτελείται από εμπορική διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις που αποτελούν μέρη του μείγματος προώθησης και εξυπηρετούν στόχους της εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης. Η σχέση της προπαγάνδας με την διαχείριση της πληροφορίας, με την διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις καθώς και τα μέσα και τις τεχνικές που αυτή χρησιμοποιεί, παρουσιάζονται αναλυτικά στο δεύτερο κεφάλαιο αυτής της εργασίας. Εκτός από την εξυπηρέτηση των στόχων της εμπορικής πολιτικής των εταιρειών, η επιχειρησιακή προπαγάνδα χρησιμοποιεί διαχρονικά τις κυβερνητικές πολιτικές για την επίτευξη γενικότερων στρατηγικών στόχων που ευνοούν τα οργανωμένα επιχειρηματικά συμφέροντα. Οι στόχοι αυτοί και το πως επιτεύχθηκαν διαχρονικά μέσα από τις προπαγανδιστικές εκστρατείες , αλλά και οι αντιστάσεις σε αυτές τις πολιτικές εξετάζονται με λεπτομέρεια στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Τέλος καταγράφονται οι συμπερασματικές παρατηρήσεις από την ανάλυση των προηγούμενων κεφαλαίων και παρουσιάζονται οι προοπτικές από την επιτυχή εφαρμογή της επιχειρηματικής προπαγάνδας στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες οικονομίες.
Λέξεις Κλειδιά: Επιχειρησιακή προπαγάνδα
Στρατηγικοί στόχοι
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Διπλωματική.pdf561.86 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons