Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚοντοτάσιος, Λάμπροςel
dc.date.accessioned2010-10-20T09:18:02Z-
dc.date.available2010-10-20T09:18:02Z-
dc.date.issued2010el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14094-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΗ προπαγάνδα είμαι μια μορφή επικοινωνίας, όπου ακολουθώντας συγκεκριμένες μεθόδους και τεχνικές, έχει σκοπό να οδηγήσει ένα στοχευμένο κοινό να υιοθετήσει συμπεριφορές και πεποιθήσεις που έχουν επιλεχθεί από τους δημιουργούς της. Ιστορικά κάνει την εμφάνισή της στους αρχαίους πολιτισμούς, όπως στον Αιγυπτιακό, τον Κινεζικό και τον Ελληνικό, ως ατομική προπαγάνδα που διαφέρει ουσιαστικά από τη σύγχρονη μαζική προπαγάνδα. Η έννοια και ο σκοπός της προπαγάνδας, καθώς και οι μέθοδοι και οι διακρίσεις της αναλύονται στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας. Η επιχειρησιακή προπαγάνδα αποτελείται από εμπορική διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις που αποτελούν μέρη του μείγματος προώθησης και εξυπηρετούν στόχους της εμπορικής πολιτικής της επιχείρησης. Η σχέση της προπαγάνδας με την διαχείριση της πληροφορίας, με την διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις καθώς και τα μέσα και τις τεχνικές που αυτή χρησιμοποιεί, παρουσιάζονται αναλυτικά στο δεύτερο κεφάλαιο αυτής της εργασίας. Εκτός από την εξυπηρέτηση των στόχων της εμπορικής πολιτικής των εταιρειών, η επιχειρησιακή προπαγάνδα χρησιμοποιεί διαχρονικά τις κυβερνητικές πολιτικές για την επίτευξη γενικότερων στρατηγικών στόχων που ευνοούν τα οργανωμένα επιχειρηματικά συμφέροντα. Οι στόχοι αυτοί και το πως επιτεύχθηκαν διαχρονικά μέσα από τις προπαγανδιστικές εκστρατείες , αλλά και οι αντιστάσεις σε αυτές τις πολιτικές εξετάζονται με λεπτομέρεια στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας. Τέλος καταγράφονται οι συμπερασματικές παρατηρήσεις από την ανάλυση των προηγούμενων κεφαλαίων και παρουσιάζονται οι προοπτικές από την επιτυχή εφαρμογή της επιχειρηματικής προπαγάνδας στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες οικονομίες.el
dc.format.extent82el
dc.format.extent575343 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕπιχειρησιακή προπαγάνδαel
dc.subjectΣτρατηγικοί στόχοιel
dc.titleΗ επιχειρησιακή προπαγάνδα ως μέσο επίτευξης στρατηγικών στόχωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική.pdf561.86 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons