Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14008
Συγγραφέας: Βαλσαμίδου, Ελισάβετ
Τίτλος: Ανάλυση περιβάλλοντος Ιαπωνικής αγοράς τροφίμων και μελέτη στρατηγικών εισόδου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Η παρούσα μελέτη έχει σαν στόχο να αποτελέσει ένα οδηγό για τους Έλληνες παραγωγούς και εμπόρους τροφίμων που φιλοδοξούν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην αγορά της Ιαπωνίας. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς τροφίμων της Ιαπωνίας και των στρατηγικών εισόδου στην αγορά. Για το σκοπό αυτό καταρτίστηκε, με χρήση δευτερογενών στοιχείων, ένα σχέδιο μάρκετινγκ όπου αναλύονται το πολιτισμικό και το πολιτικοοικονομικό περιβάλλον της χώρας, η λειτουργία της αγοράς τροφίμων και το νομικό πλαίσιο εισαγωγής τροφίμων στη χώρα και προτείνονται στρατηγικές εισόδου στην αγορά.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνές μάρκετινγκ
Έρευνα μάρκετινγκ
Αγορά τροφίμων
Ιαπωνία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.) θεσσαλονίκη 2010
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
διπλωματική_Βαλσαμίδου.pdf1.04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons