Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΒαλσαμίδου, Ελισάβετ-
dc.date.accessioned2010-09-23T05:43:30Z-
dc.date.available2010-09-23T05:43:30Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14008-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.) θεσσαλονίκη 2010en
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη έχει σαν στόχο να αποτελέσει ένα οδηγό για τους Έλληνες παραγωγούς και εμπόρους τροφίμων που φιλοδοξούν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην αγορά της Ιαπωνίας. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς τροφίμων της Ιαπωνίας και των στρατηγικών εισόδου στην αγορά. Για το σκοπό αυτό καταρτίστηκε, με χρήση δευτερογενών στοιχείων, ένα σχέδιο μάρκετινγκ όπου αναλύονται το πολιτισμικό και το πολιτικοοικονομικό περιβάλλον της χώρας, η λειτουργία της αγοράς τροφίμων και το νομικό πλαίσιο εισαγωγής τροφίμων στη χώρα και προτείνονται στρατηγικές εισόδου στην αγορά.en
dc.format.extent89en
dc.format.extent2077696 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/msword-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκen
dc.subjectΈρευνα μάρκετινγκen
dc.subjectΑγορά τροφίμωνen
dc.subjectΙαπωνίαen
dc.titleΑνάλυση περιβάλλοντος Ιαπωνικής αγοράς τροφίμων και μελέτη στρατηγικών εισόδουen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματική_Βαλσαμίδου.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons