Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1336
Συγγραφέας: Τσούρα, Βαρβάρα
Τίτλος: Εφαρμογή της ανάλυσης conjoint στον προσδιορισμό των προτιμήσεων των καταναλωτών για εξωγενή χαρακτηριστικά των προϊόντων και τμηματοποίηση της αγοράς
Ημερομηνία Έκδοσης: 1998
Τμήμα: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Σιώμκος, Γεώργιος
Πληροφορίες: ΔΙΠ ΜΒΑ/4
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsouraVarvaraMsc1998.pdf1.93 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.