Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1336
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιώμκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΤσούρα, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:20:39Z-
dc.date.available2006-12-28T12:20:39Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1336-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/4en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 1998.el
dc.format.extent70 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΕφαρμογή της ανάλυσης conjoint στον προσδιορισμό των προτιμήσεων των καταναλωτών για εξωγενή χαρακτηριστικά των προϊόντων και τμηματοποίηση της αγοράςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsouraVarvaraMsc1998.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.