Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12615
Author: | Τσιόλκα, Ευθυμία |
Title: | Στρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες |
Date Issued: | 2008 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Supervisor: | Γουδήρας, Δημήτρης |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008. ΔΙΠ ΕΚΠ/13 |
Rights: | Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής εργασίας αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/6/2009 |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TsiolkaMsc.pdf | 853.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.