Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓουδήρας, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΤσιόλκα, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2009-03-17T07:44:34Z-
dc.date.available2009-03-17T07:44:34Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12615-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.el
dc.descriptionΔΙΠ ΕΚΠ/13el
dc.format.extent85 σ.el
dc.format.extent873860 bytes-
dc.format.extent199162 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής εργασίας αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/6/2009el
dc.titleΣτρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiolkaMsc.pdf853.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.