Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12615
Συγγραφέας: Τσιόλκα, Ευθυμία
Τίτλος: Στρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2008
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Γουδήρας, Δημήτρης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.
ΔΙΠ ΕΚΠ/13
Δικαιώματα: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής εργασίας αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/6/2009
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsiolkaMsc.pdf853.38 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.