Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/12615
Συγγραφέας: | Τσιόλκα, Ευθυμία |
Τίτλος: | Στρατηγικές αντιμετώπισης της θυματοποίησης από μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2008 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Επόπτης Καθηγητής: | Γουδήρας, Δημήτρης |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008. ΔΙΠ ΕΚΠ/13 |
Δικαιώματα: | Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής εργασίας αποδεσμεύτηκε μετά τις 13/6/2009 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
TsiolkaMsc.pdf | 853.38 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.