Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30390
Author: Μακρή, Δήμητρα
Title: Χρηματοδότηση και δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης φυσικού οίνου
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού
Supervisor: Μπιτζένης, Π. Αριστείδης
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην αναδιοργάνωση και επέκταση της επιχείρησης «Καμάρα Οινοποιητική Α.Ε.». Συνδυάζοντας στοιχεία από το αρχικό business plan της εταιρείας, που μελετήθηκε και ολοκληρώθηκε σε προηγούμενο εξάμηνο και συλλέγοντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες πληροφορίες, θα επιτευχθεί ο τελικός στόχος της εργασίας αυτής. Εντός του επιχειρηματικού σχεδίου και του σχεδίου μάρκετινγκ που θα αναλυθούν εκτενώς, συμπεριλαμβάνεται ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης φυσικού οίνου τόσο στην εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούν οι στόχοι της εργασίας και τα ερωτήματα τα οποία καλείται να απαντήσει η έρευνα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλυθούν οι βασικές έννοιες του business plan, του ηλεκτρονικού καταστήματος και εμπορίου, καθώς και του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια, το τρίτο κεφάλαιο πραγματεύεται, αρχικά τα μέσα παραγωγής οίνου και φυσικών κρασιών, ενώ έπειτα, τις βασικές έννοιες του marketing, του marketing plan, όπως και αυτή του marketing οίνου. Στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται σύντομη βιβλιογραφική ανάλυση των μεθόδων έρευνας που χρησιμοποιήθηκαν στην παρούσα εργασία. Στο πέμπτο κεφάλαιο παραθέτονται όλες οι γενικές πληροφορίες που αφορούν το κτήμα Καμάρα Κιουτσούκη, ενώ στο έκτο κεφάλαιο της εργασίας, θα συνταχθεί το marketing plan του οινοποιείου, με βασικό γνώμονα τους στόχους που το ίδιο επιθυμεί να επιτύχει. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο, θα γίνει η ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιώντας γνωστά εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού, αλλά και ανάλυση σε χρηματοοικονομικούς όρους με έμφαση σε τρία πιθανά σενάρια για την επιχείρηση μετά την υλοποίηση του business plan. Λέξεις κλειδιά: business plan, marketing plan, ηλεκτρονικό κατάστημα, Καμάρα Οινοποιητική Α.Ε
Keywords: Business plan
Marketing plan
Ηλεκτρονικό κατάστημα
Καμάρα Οινοποιητική Α.Ε
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakriDimitraMsc2023.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
MakriDimitraMsc2024present.pdf6.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons