Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/30278
Συγγραφέας: Μουρατίδου, Αλεξάνδρα
Τίτλος: Σύγκριση της στάσης γονέων παιδιών τυπικής ανάπτυξης και γονέων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες/ΔΕΠΥ για τη συμπερίληψη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2024
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηνικολάου, Σοφία
Ανδρούτσου, Δέσποινα
Παπαβασιλείου, Ιωάννα
Περίληψη: Η παρούσα μελέτη διερεύνησε τις προοπτικές των γονέων παιδιών με συνήθη ανάπτυξη και των γονέων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες αναφορικά με την έννοια της ένταξης στον τομέα της εκπαίδευσης. Η εξέταση των δεδομένων έδειξε μια κατά κύριο λόγο ευνοϊκή στάση και από τις δύο ομάδες, με μια πιο έντονη τάση προς τη συμπερίληψη στην πρώτη ομάδα. Επιπλέον, η πλειονότητα των ερωτηθέντων εξέφρασε τη διαφωνία της με την πρόταση ότι η ένταξη μαθητών που αναπτύσσονται συνήθως σε εκπαιδευτικά πλαίσια χωρίς αποκλεισμούς είναι ανεπιθύμητη. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά φάνηκε να επηρεάζουν τις απόψεις των γονέων με παιδιά γενικής ανάπτυξης, ενώ άσκησαν συγκριτικά μικρότερη επιρροή στους γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες. Η έρευνα αναγνώρισε την παρουσία τόσο ευνοϊκών όσο και δυσμενών αποτελεσμάτων που συνδέονται με την ένταξη, με διαφοροποιήσεις στις προοπτικές που παρατηρήθηκαν μεταξύ των δύο ομάδων γονέων. Σε γενικές γραμμές, η παρούσα μελέτη υπογραμμίζει την κατά κύριο λόγο ευνοϊκή προοπτική που έχουν οι γονείς για την ενταξιακή εκπαίδευση, ενώ παράλληλα τονίζει την προσοχή σε λεπτές διαφοροποιήσεις και προοπτικές για περαιτέρω διερεύνηση.
Λέξεις Κλειδιά: Συμπερίληψη
Στάση γονέων
Μαθησιακές δυσκολίες
Σύγκριση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής και της Διά Βίου Μάθησης: Εκπαιδευτική Διοίκηση και Ηγεσία (Πρώην ΠΜΣ Διοίκηση και Ηγεσία στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Διά Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MouratidouAlexandraMsc2024.pdf4.75 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.