Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29985
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Παπά, Μαγδαληνή | el |
dc.date.accessioned | 2024-01-08T06:55:40Z | - |
dc.date.available | 2024-01-08T06:55:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29985 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024. | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των διδακτικών εφαρμογών που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση δεξιοτήτων εκτέλεσης πολλαπλασιασμών από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ), καθώς και η αποτελεσματικότητα των διδακτικών μεθόδων και τεχνικών που αξιοποιούνται. Η ερευνητική στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση, η οποία διενεργήθηκε για την χρονική περίοδο 2002-2022, χρησιμοποιώντας τρεις βάσεις δεδομένων. Σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια ένταξης και αποκλεισμού, συγκεντρώθηκαν συνολικά 13 μελέτες, οι οποίες στη συνέχεια εξετάστηκαν προκειμένου να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν. Τα αποτελέσματα έδειξαν, ότι η χρήση της σαφούς διδασκαλίας σε συνδυασμό με τους πολλαπλούς τρόπους αναπαράστασης της γνώσης, μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ΕΜΔ, ως προς την ευχέρεια και τη διατήρηση της επίδοσής τους στις δεξιότητες εκτέλεσης πολλαπλασιασμών. Επιπλέον, συγκεντρώθηκαν στοιχεία για τις απόψεις των μαθητών με ΕΜΔ αλλά και των εκπαιδευτικών, οι οποίες αποδείχθηκε πως ήταν ιδιαίτερα θετικές ως προς την εφαρμογή της συγκεκριμένης διδακτικής προσέγγισης. | el |
dc.format.extent | 139 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Μαθηματικά | el |
dc.subject | Πολλαπλασιασμός | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Διδακτικές εφαρμογές για τη βελτίωση δεξιοτήτων εκτέλεσης πολλαπλασιασμών από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μία συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση | el |
dc.title.alternative | Teaching applications for the improvement of execution skills on multiplications by elementary school students with specific learning disabilities: a systematic literature review | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PapaMagdaliniMsc2024.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License