Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29985
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπά, Μαγδαληνήel
dc.date.accessioned2024-01-08T06:55:40Z-
dc.date.available2024-01-08T06:55:40Z-
dc.date.issued2024el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29985-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2024.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των διδακτικών εφαρμογών που χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση δεξιοτήτων εκτέλεσης πολλαπλασιασμών από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (ΕΜΔ), καθώς και η αποτελεσματικότητα των διδακτικών μεθόδων και τεχνικών που αξιοποιούνται. Η ερευνητική στρατηγική που ακολουθήθηκε ήταν η συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση, η οποία διενεργήθηκε για την χρονική περίοδο 2002-2022, χρησιμοποιώντας τρεις βάσεις δεδομένων. Σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια ένταξης και αποκλεισμού, συγκεντρώθηκαν συνολικά 13 μελέτες, οι οποίες στη συνέχεια εξετάστηκαν προκειμένου να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν. Τα αποτελέσματα έδειξαν, ότι η χρήση της σαφούς διδασκαλίας σε συνδυασμό με τους πολλαπλούς τρόπους αναπαράστασης της γνώσης, μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ΕΜΔ, ως προς την ευχέρεια και τη διατήρηση της επίδοσής τους στις δεξιότητες εκτέλεσης πολλαπλασιασμών. Επιπλέον, συγκεντρώθηκαν στοιχεία για τις απόψεις των μαθητών με ΕΜΔ αλλά και των εκπαιδευτικών, οι οποίες αποδείχθηκε πως ήταν ιδιαίτερα θετικές ως προς την εφαρμογή της συγκεκριμένης διδακτικής προσέγγισης.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΠολλαπλασιασμόςel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδακτικές εφαρμογές για τη βελτίωση δεξιοτήτων εκτέλεσης πολλαπλασιασμών από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μία συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.title.alternativeTeaching applications for the improvement of execution skills on multiplications by elementary school students with specific learning disabilities: a systematic literature reviewen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapaMagdaliniMsc2024.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons