Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29814
Συγγραφέας: Πουναρτζή, Ξανθίππη-Χριστίνα
Τίτλος: Ψηφιακό μάρκετινγκ και επικοινωνία στα μουσεία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως αυτό που διανύουμε, με τη ραγδαία αύξηση των τεχνολογιών και την είσοδό τους σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας, είναι αναγκαίο τα μουσεία να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν το επικοινωνιακό μάρκετινγκ. Για να μπορέσουν να εξελιχθούν και να προχωρήσουν τα μουσεία απαιτείται να ανοίξουν τις πόρτες τους στο ευρύ κοινό με στόχο την ενεργή συμμετοχή του στις δραστηριότητες του μουσείου, στην ενίσχυση της διαδραστικής εμπειρίας για να μπορέσουν να παραμείνουν βιώσιμοι και να εκπληρώσουν τον σκοπό τους και τη λειτουργία τους. Υπό το πρίσμα αυτό σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε η αποτύπωση του υπόβαθρου στο οποίο βασίστηκε η απαρχή και η εξέλιξη του ψηφιακού μάρκετινγκ στο πλαίσιο των μουσείων. Συγκεκριμένα, εξετάζεται το επικοινωνιακό μάρκετινγκ από την έναρξη του και την εισαγωγή στο μουσειακό περιβάλλον μέχρι και τις νέες τάσεις που παρατηρούνται στο επικοινωνιακό μάρκετινγκ. Επιμέρους στόχος είναι να αναδειχθούν μετά τη μελέτη αυτής της εξελικτικής πορείας, εργαλεία χρήσιμα για τα στελέχη μάρκετινγκ μουσείων, τεχνικές και ιδιότητες που θα εμπλουτίσουν τον ρόλο τους στην ολοένα μεταβαλλόμενη ψηφιακή πραγματικότητα. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε ήταν η απλή επισκόπηση της διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφίας Η αναζήτηση έγινε στις επιστημονικές βάσεις δεδομένων Science Direct, Scopus, Google Scholar, Academia και Research Gate με τη χρήση των λέξεων – κλειδιά: μουσεία (museums), ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), επικοινωνιακό μάρκετινγκ (communication marketing), τάσεις (trends). Σύμφωνα με τα ευρήματα διαπιστώνεται και αναδεικνύεται η συνεισφορά του επικοινωνιακού μάρκετινγκ στο πλαίσιο εφαρμογής τους στα μουσειακά περιβάλλοντα. Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ, η χρήση των νέων τεχνολογιών και η ψηφιακή δραστηριοποίηση των μουσείων συντελούν στην αύξηση του κοινού και τη μεγαλύτερη διάδοση του σκοπού του εκάστοτε μουσείου.
Λέξεις Κλειδιά: Museums
Digital marketing
Επικοινωνιακό μάρκετινγκ
Communication marketing
Τάσεις
Trends
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PounartziXanthippiChristinaMsc2023.pdf1.26 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons