Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝεοφώτιστος, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΤσιάρας, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2023-11-03T07:05:55Z-
dc.date.available2023-11-03T07:05:55Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29655-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως πρωταρχικό της στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων στην Ελλάδα αναφορικά με τα εκπαιδευτικά ζωντανά παιχνίδια ρόλων (edu-larps) και την αξιοποίησή τους κατά τη διδασκαλία. Απώτερος σκοπός είναι η γνωριμία μιας ευρύτερης μερίδας της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτή την καινοτόμα εκπαιδευτική μέθοδο και την έναρξη μιας σειράς ερευνών που θα διευρύνουν το συγκεκριμένο παιδαγωγικό πεδίο. Πιο συγκεκριμένα, έγινε μια προσπάθεια να αναδειχθεί η όποια σύνδεση στη στάση των εκπαιδευτών απέναντι των edu-larps με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, όπως επίσης και με την πρότερη επαφή τους με τα επιτραπέζια, ψυχαγωγικά παιχνίδια ρόλων (pen & paper RPGs), να προσδιοριστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αξιοποίησή τους, να διευκρινιστεί κατά πόσο οι ίδιοι οι εκπαιδευτές θεωρούν πως η χρήση τους καλλιεργεί βασικές δεξιότητες της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (συνεργασία, κριτική σκέψη και διερευνητική μάθηση) και να αποτυπωθεί στατιστικά η συχνότητα χρήσης τους. Παράλληλα με το ποιοτικό κομμάτι της έρευνας, και μετά το πέρας της στατιστικής ανάλυσης του ερωτηματολογίου, το κύριο μέρος του οποίου αποτελούνταν από ερωτήσεις σε πενταβάθμια κλίμακα Likert, έγινε μια σειρά συνεντεύξεων, προκειμένου να αναλυθούν εις βάθος τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία των edu-larps. Το δείγμα της ποιοτικής έρευνας αποτελείται από 113 εκπαιδευτές ενηλίκων, ενώ οι 6 συνεντευξιαζόμενοι είναι γνωστοί στον χώρο των edu-larps, με αρκετά χρόνια εμπειρίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως πρόκειται για μια μέθοδο που δεν αξιοποιείται συχνά, ενώ ταυτόχρονα κατέδειξαν μια άρρητη σχέση μεταξύ της επιτραπέζιας μορφής των παιχνιδιών ρόλων και της χρήσης των edu-larps, με την επιμόρφωση πάνω σε θέματα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων να παίζει και αυτή με τη σειρά της κάποιον στατιστικά σημαντικό ρόλο.el
dc.format.extent202el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectEdu-larpsen
dc.subjectΚαινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.titleΤα εκπαιδευτικά ζωντανά παιχνίδια ρόλων και ο ρόλος τους στην εκπαίδευση ενηλίκων. Εφαρμογή, πλεονεκτήματα και περιορισμοίel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiarasIliasMsc2023.pdf6.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons