Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29474
Τίτλος: Η διαμόρφωση της μουσικής ταυτότητας των εφήβων: έρευνα ερωτηματολογίου στο μουσικό σχολείο Βέροιας
Αλλοι Τίτλοι: Adolescent musical identity formation: a questionnaire survey at the music school of Veria
Συγγραφείς: Παρλαμπά, Άρτεμις-Μαρία
Λέξεις-Κλειδιά: Εφηβεία
Μουσικές προτιμήσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Εκδότης: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Επιτομή: Εδώ και δεκαετίες η έννοια της «μουσικής ταυτότητας» έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον ως ερευνητικό πεδίο στη μουσική ψυχολογία. Η μουσική ταυτότητα παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της συνολικής ταυτότητας του ατόμου και στην κοινωνικοποίησή του και τις σχέσεις του. Η παρούσα έρευνα εξετάζει, τόσο μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση όσο και εμπειρικά, τους τρόπους με τους οποίους αναπτύσσεται και διαμορφώνεται η μουσική ταυτότητα κατά τη διάρκεια της εφηβείας και πώς αυτή επηρεάζει τη δόμηση της ταυτότητας εν γένει. Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο Βέροιας με τη χρήση ερωτηματολογίου, και με τη συμμετοχή συνολικά 35 μαθητών Λυκείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι μουσική ταυτότητα διαμορφώνεται πολυπαραγοντικά: η οικογένεια, το σχολείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικές πλατφ όρμες όπως το Youtube και το Spotify, αλλά και οι συνομήλικοι επηρεάζουν τις μουσικές προτιμήσεις των εφήβων και κατά συνέπεια την ταυτότητά τους. Επίσης, η μουσική φάνηκε ότι επηρεάζει την προσωπική και συλλογική ταυτότητα, τα συναισθήματα και τις κοινωνικές τους σχέσεις.
Περιγραφή: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29474
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ParlampaArtemisMariaMsc2023.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons