Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29272
Συγγραφέας: Σπυρόπουλος, Θεόδωρος
Τίτλος: Παιγνιοθεραπεία και διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Η συγκεκριμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση έχει θέμα την παιγνιοθεραπεία και την εφαρμογή της σε άτομα με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Το θέμα αυτό επιλέχθηκε γιατί πρέπει να γίνει κατανοητή η τεράστια εκπαιδευτική σημασία του παιχνιδιού για μαθητές τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης και ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζει το παιχνίδι για την ολιστική ανάπτυξη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής έρευνας είναι ο εμπλουτισμός και η ενίσχυση της βιβλιογραφίας σχετικά με την Παιγνιοθεραπεία και τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Η μελέτη του θέματος πραγματοποιήθηκε μέσα από την αναζήτηση, την συγκέντρωση και επιλογή των διεθνών επιστημονικών ερευνών σχετικά με το παραπάνω ερευνητικό θέμα και την προσεκτική ανάλυση και ανασκόπηση τους. Τα αποτελέσματα των ερευνών ενισχύουν τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της Παιγνιοθεραπείας και αναδεικνύουν τα οφέλη της σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς ανάπτυξης των μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Δηλαδή, η παιγνιοθεραπεία συνέβαλε στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη, στην αντιμετώπιση συμπεριφορικών προβλημάτων, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παιχνιδιού. Αναλυτικότερα, οι μαθητές βελτιώθηκαν στην έκφραση και αναγνώριση των συναισθημάτων, στην αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές τους και περιόρισαν τις στερεοτυπικές - επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές. Τα ευρήματα της συγκεκριμένης βιβλιογραφικής έρευνας ενισχύουν τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της Παιγνιοθεραπείας και προσδίδουν χρήσιμα συμπεράσματα στην διεθνή βιβλιογραφία για τα οφέλη της Παιγνιοθεραπείας σε μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
Λέξεις Κλειδιά: Παιχνίδι
Διαταραχές αυτιστικού φάσματος
Δημοτικό σχολείο
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SpiropoulosTheodorosMsc2023.pdf1.88 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.