Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκιώση, Στυλιανήel
dc.contributor.authorΙορδανόπουλος, Γαβριήλel
dc.date.accessioned2023-09-01T05:55:36Z-
dc.date.available2023-09-01T05:55:36Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29270-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ χρήση ψηφιακών εργαλείων γίνεται όλο και πιο συνηθισμένη ως μέσο ενίσχυσης και διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ευκαιριών. Λόγω της μεθόδου με την οποία έχουν τροποποιηθεί, οι δυνατότητές τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ανταποκριθούν σε όλους τους τομείς του αναλυτικού προγράμματος στο δημοτικό σχολείο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το πρόγραμμα σπουδών έχει επεκταθεί. Στην πραγματικότητα, ένας μεγάλος αριθμός από αυτά έχει ήδη μετατραπεί για χρήση σε διδακτικά περιβάλλοντα, αν και εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το βαθμό στον οποίο τα χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί. Βασικός σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης ήταν να διερευνηθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά βασικών ψηφιακών εργαλείων, τα μέσα υποστήριξης όπως είναι οι φορητές συσκευές, τα εκπαιδευτικά λογισμικά και τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να αναδειχθεί η συμβολή τους στη βελτίωση της διδασκαλίας και μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπλέον διερευνήθηκε η σχέση των εκπαιδευτικών με τα τεχνολογικά εργαλεία, ο ρόλος των ψηφιακών εργαλείων κυρίως στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και λογισμικών στη διδασκαλία και μάθηση με έμφαση την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Από την πλευρά των εκπαιδευτικών τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να βελτιώσουν τον τρόπο διδασκαλίας, τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού σύμφωνα με τη μαθητοκεντρική προσέγγιση, τη δυνατότητα καλύτερης διαμορφωτικής αξιολόγησης της απόδοσης των μαθητών και την ένταξη της βιωματικής μάθησης σε μεγάλο βαθμό στη διδακτική διαδικασία. Από την πλευρά των μαθητών τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να προσφέρουν ευκαιρίες καλύτερης και γρηγορότερης αφομοίωσης της γνώσης, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και υψηλό βαθμό άμεσης και ουσιαστικής αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών και μεταξύ του εκπαιδευτικού και των μαθητών.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.titleΤα ψηφιακά εργαλεία ως μέσο βελτίωσης της διδασκαλίας και της μάθησης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IordanopoulosGavriilMsc2023.pdf3.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons