Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29251
Συγγραφέας: | Σαρίμβεη, Άννα |
Τίτλος: | Εφαρμογή προγράμματος εκπαιδευτικής συμπερίληψης για την ενίσχυση της αναγνωστικής ακρίβειας μαθήτριας Γ’δΔημοτικού με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας και συμμαθήτριας με σύνδρομο Down |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2023 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Επόπτης Καθηγητής: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Περίληψη: | Η ανάγνωση αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα του πολιτισμού. Η αναγνωστική ακρίβεια, με τη σειρά της, αποτελεί μία από τις αξιοσημείωτες διεργασίες, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μπορέσει να αποκωδικοποιήσει και να αντιληφθεί τον γραπτό λόγο. Από τις προαναφερθείσες θέσεις γίνεται αντιληπτό ότι ήδη από την πρώιμη σχολική ηλικία, η αναγνωστική ακρίβεια θα πρέπει να διδάσκεται και να αποτιμάται η αξία της με επάρκεια. Η παρούσα εργασία διερευνά και αξιολογεί την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος για την αναγνωστική ακρίβεια δύο μαθητριών, από τις οποίες η μία έχει διαγνωστεί με ΔΕΠΥ (Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα) και η δεύτερη έχει διαγνωστεί με σύνδρομο Down. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι μαθήτριες βελτίωσαν την αναγνωστική τους σε σημαντικό βαθμό μέσα από τα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης, τα οποία αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εκπαιδευτικής συμπερίληψης. |
Λέξεις Κλειδιά: | Αναγνωστική ακρίβεια Σύνδρομο Down ΔΕΠΥ Συμπερίληψη |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023. |
Δικαιώματα: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
SarimveiAnnaMsc2023.pdf | 728.55 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons