Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29251
Author: Σαρίμβεη, Άννα
Title: Εφαρμογή προγράμματος εκπαιδευτικής συμπερίληψης για την ενίσχυση της αναγνωστικής ακρίβειας μαθήτριας Γ’δΔημοτικού με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας και συμμαθήτριας με σύνδρομο Down
Date Issued: 2023
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η ανάγνωση αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα του πολιτισμού. Η αναγνωστική ακρίβεια, με τη σειρά της, αποτελεί μία από τις αξιοσημείωτες διεργασίες, έτσι ώστε ο αναγνώστης να μπορέσει να αποκωδικοποιήσει και να αντιληφθεί τον γραπτό λόγο. Από τις προαναφερθείσες θέσεις γίνεται αντιληπτό ότι ήδη από την πρώιμη σχολική ηλικία, η αναγνωστική ακρίβεια θα πρέπει να διδάσκεται και να αποτιμάται η αξία της με επάρκεια. Η παρούσα εργασία διερευνά και αξιολογεί την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος για την αναγνωστική ακρίβεια δύο μαθητριών, από τις οποίες η μία έχει διαγνωστεί με ΔΕΠΥ (Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - Υπερκινητικότητα) και η δεύτερη έχει διαγνωστεί με σύνδρομο Down. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι οι μαθήτριες βελτίωσαν την αναγνωστική τους σε σημαντικό βαθμό μέσα από τα εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης, τα οποία αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εκπαιδευτικής συμπερίληψης.
Keywords: Αναγνωστική ακρίβεια
Σύνδρομο Down
ΔΕΠΥ
Συμπερίληψη
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SarimveiAnnaMsc2023.pdf728.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons