Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29021
Συγγραφέας: Κοτανίδης, Νικόλαος
Τίτλος: Ο αντίκτυπος του Google Analytics στις διαδικτυακές επιχειρήσεις
Αλλοι τίτλοι: The impact of Google Analytics on online businesses
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Οικονομίδης, Αναστάσιος
Περίληψη: Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία έτη, και ιδιαίτερα του διαδικτύου, έχει επηρεάσει σε πρωτοφανή βαθμό τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πλέον η αγοραπωλησία προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιείται σε μεγάλο ποσοστό μέσα από το διαδίκτυο καθιστώντας τη παρουσία μίας ιστοσελίδας απαραίτητο εργαλείο κάθε επιχείρησης. Προκειμένου όμως να αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις διαδικτυακά είναι αναγκαίο να γνωρίζουν πως πραγματικά αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την ιστοσελίδα τους, πως συμπεριφέρονται εντός αυτής και τι τους παρακινεί να προχωρήσουν σε μία αγορά. Η Google ανέπτυξε για αυτόν ακριβώς το σκοπό την ευρέως γνωστή σε όλους μας πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων ιστού Google Analytics προσφέροντας στις επιχειρήσεις ένα πανίσχυρο εργαλείο καταγραφής και ανάλυσης των δεδομένων κίνησης των ιστοσελίδων τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει, μέσα από τη συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, να μελετήσει και να αναδείξει τον αντίκτυπο του Google Analytics στις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι το Google Analytics παρουσιάζει σημαντικά θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των διαδικτυακών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς τους να προσελκύουν και να διατηρούν πελάτες, να βελτιώνουν το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα του ιστότοπου και να ενισχύουν την αποδοτικότητα του ψηφιακού τους μάρκετινγκ. Αποκαλύπτουν επίσης και ορισμένες προκλήσεις που συνδέονται άμεσα με τη χρήση του Google Analytics, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων που σχετίζονται με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων. Συνολικά, η παρούσα έρευνα παρέχει σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με τον αντίκτυπο του Google Analytics στην ανάπτυξη και επιτυχία των διαδικτυακών επιχειρήσεων και υπογραμμίζει την ανάγκη για συνεχή έρευνα σε αυτόν τον τομέα.
Λέξεις Κλειδιά: Web Analytics
Google Analytics
Digital Marketing
e-Commerce
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KotanidisNikolaosMsc2023.pdf1.47 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons