Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Αναστάσιοςel
dc.contributor.authorΚοτανίδης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2023-06-06T07:34:57Z-
dc.date.available2023-06-06T07:34:57Z-
dc.date.issued2023el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29021-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.el
dc.description.abstractΗ ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία έτη, και ιδιαίτερα του διαδικτύου, έχει επηρεάσει σε πρωτοφανή βαθμό τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Πλέον η αγοραπωλησία προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιείται σε μεγάλο ποσοστό μέσα από το διαδίκτυο καθιστώντας τη παρουσία μίας ιστοσελίδας απαραίτητο εργαλείο κάθε επιχείρησης. Προκειμένου όμως να αναπτυχθούν οι επιχειρήσεις διαδικτυακά είναι αναγκαίο να γνωρίζουν πως πραγματικά αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την ιστοσελίδα τους, πως συμπεριφέρονται εντός αυτής και τι τους παρακινεί να προχωρήσουν σε μία αγορά. Η Google ανέπτυξε για αυτόν ακριβώς το σκοπό την ευρέως γνωστή σε όλους μας πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων ιστού Google Analytics προσφέροντας στις επιχειρήσεις ένα πανίσχυρο εργαλείο καταγραφής και ανάλυσης των δεδομένων κίνησης των ιστοσελίδων τους. Η παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει, μέσα από τη συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, να μελετήσει και να αναδείξει τον αντίκτυπο του Google Analytics στις διαδικτυακές επιχειρήσεις. Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι το Google Analytics παρουσιάζει σημαντικά θετικό αντίκτυπο στην απόδοση των διαδικτυακών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητάς τους να προσελκύουν και να διατηρούν πελάτες, να βελτιώνουν το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα του ιστότοπου και να ενισχύουν την αποδοτικότητα του ψηφιακού τους μάρκετινγκ. Αποκαλύπτουν επίσης και ορισμένες προκλήσεις που συνδέονται άμεσα με τη χρήση του Google Analytics, συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων που σχετίζονται με το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων. Συνολικά, η παρούσα έρευνα παρέχει σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με τον αντίκτυπο του Google Analytics στην ανάπτυξη και επιτυχία των διαδικτυακών επιχειρήσεων και υπογραμμίζει την ανάγκη για συνεχή έρευνα σε αυτόν τον τομέα.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectWeb Analyticsen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectDigital Marketingen
dc.subjecte-Commerceen
dc.titleΟ αντίκτυπος του Google Analytics στις διαδικτυακές επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeThe impact of Google Analytics on online businessesen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KotanidisNikolaosMsc2023.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons